ПЗ для автоматизації торгівлі ASAP Retail (4Retail)
Ви можете протестувати програму ASAP Retail, завантаживши безплатну повнофункціональну демоверсію на 14 днів.
|
ASAP Retail - програмне забезпечення для автоматизації роздрібної торгівлі:
- Ресторани/кафе/кав'ярні;
- Магазини;
- Мінімаркети;
- Бутики;
- Склади та інше.
ПЗ для обліку ASAP Retail включає:
- в одній ліцензії надається робоче місце касира та back-офіс;
- друк цінників продукції;
- підтримка широкого асортименту устаткування торгівлі;
- карти калькуляції (виготовлення за рецептом);
- доступ до різних складів;
- ведення обліку кількох підприємств (магазинів) одночасно;
- аналіз роботи зі звітів (15 звітів, що налаштовуються);
- надсилання звітів на електронну адресу власника.
В ASAP Retail доступні документи:
- Замовлення постачальнику;
- Прихід товару (накладна/ордер);
- Повернення товару постачальнику;
- Замовлення покупців;
- Реалізація товару;
- Повернення від покупця;
- Екран користувача (касир/бармен/офіціант);
- Оплата (вхідна/вихідна);
- Переміщення (між складами/магазинами);
- Витрата товару (накладна/ордер);
- Занесення залишків;
- Виробництво/рецептура;
- Списання товарів;
- Переоблік.
Аналітика (список звітів):
- Звіт з продажу;
- Звіт із загальної прибутковості бізнесу;
- Розрахунки з контрагентами (коротка/детальна форма);
- Залишки на складі;
- Рух товару на складі;
- Прайс-листи;
- Звіт з номенклатури;
- Рух грошових коштів;
- Звіт виробництва (з параметрами/фільтрами);
- Журнал подій (контроль персоналу).
Переваги ASAP Retail:
'Все в одному'. Купуючи ASAP Retail ви отримуєте весь функціонал без будь-яких доплат.
Ведення кількох підприємств (юридичних осіб) на одній базі. ПЗ дозволяє вести детальний облік кількох юридичних осіб на одній базі з можливістю друкувати чеки окремо (прив'язка до складу/групи товарів/юр. особи).
Робота програми офлайн. Програма та вся інформація зберігається у вас на комп'ютері та працює автономно.
Робота програми у мережному режимі (до 100 ПК). ASAP Retail - це програмне забезпечення для автоматизації роздрібних мереж (мінімаркети/гастрономи/склади/ресторани/інше). Також програма забезпечує підключення власника до свого об'єкта торгівлі для дистанційного контролю через інтернет.
Програма лояльності клієнтів (бонусна/накопичувальна).
Права користувачів/паролі. Меню 'Налаштування прав користувача' забезпечує захист даних від помилок та зловживання персоналу, дозволяє налаштовувати ролі персоналу в системі, дозволяти або забороняти доступ користувачів до документів, довідників тощо.
Журнал подій. В меню детально показуються внесені зміни, можна використовувати фільтри, додаткові параметри, а також друкувати або експортувати інформацію в Excel.
|
Документи з кожної операції. Інструмент дозволяє побачити ланцюжок операцій, що використовується для перевірки та пошуку помилок.
Редагування дизайну та друку цінників. Програма дозволяє змінювати дизайн цінників, друкувати цінники з прибуткової накладної (як з урахуванням кількості, так і без нього), друкувати з бази, вибираючи товари вручну. Друк цінників можливий на стандартному принтері на папері формату А4 або на принтері етикеток.
|
Імпорт із програми Excel (документи/товари/накладні від постачальників).
Рецепти продукції (вкладання до 100 підпунктів). Інструмент використовується у кафе, ресторанах, магазинах для створення рецептів на продукцію. При створенні страви використовуються карти калькуляції, з яких переносяться інгредієнти та пропорції. При виготовленні та реалізації страви використані інгредієнти автоматично списуються зі складу.
|
Оновлення ПЗ (безплатне). Програма регулярно оновлюється та доповнюється, одного разу придбавши ASAP Retail ви отримуватимете регулярні оновлення безплатно. А завдяки модульній структурі оновлення одного модуля не впливає на працездатність іншого.
Ергономічний екран користувача (касира/бармена/офіціанта). Дозволяє позбавити користувача використання миші, цим значно прискоривши його.
Можливість підключення нефіскального касового апарату та використання ПЗ як back-офіс. Це рішення підійде для автоматизації невеликих торгових точок, кав'ярень, аптек тощо.
Можливість підключення широкого спектра обладнання. Дозволяє працювати з POS-терміналами, фіскальними реєстраторами, принтерами чеків та етикеток, торговельними вагами, сканерами штрих-кодів та іншими пристроями.